Cruzbike Silvio

Cruzbike Silvio


Cruzbike Silvio je Ležeče MBB kolo zasnovano na 700c kolesih in za uporabo standardnih cestnih komponent. Konstrukcija kolesa je precej drugačna od ostalih ležečih koles in to kolo približa klasičnemu cestaku. Verjetno se sprašujete zakaj le.

Odgovor je ravno v MBB konstrukciji – gibljiva gonilka, ki je pritrjena na isti del okvirja kot krmilo. Posledica te razporeditve je toga konstrukcija pogonskega dela, kratka veriga in sodelovanje celotnega telesa pri premagovanju klancev. Res je, da ta konstrukcija ne omogoča povsem ležečega položaja in s tem nekaj izgubite na aerodinamiki, ampak če ste 10% hitrejši pri 10 minutnem vzponu, kakšen pomen ima tistih 2% nižja hitrost pri 3 minutnem spustu? Po izkušnjah uporabnikov se s kolesom Silvio vzpenja primerljivo klasičnemu cestnemu kolesu in bolje kot na nizkem dirkalniku. Aerodinamika na Silviu je primerljiva s klasičnim kolesarjem na cestnem kolesu v idealni sključeni poziciji.

Osnovni tehnični podatki:

  • zadnje vzmetenje : elastomer & titanova ploščata vzmet – 13mm hoda
  • prednje vzmetenje: nastavljiva zračna glava in karbonsko vodilo – 40mm hoda
  • medosna razdalja 1020mm
  • razporeditev teže pri 70kg težkem kolesarju: 50% spredaj 50% zadaj
  • teža komplet okvirja s sedežem 6,5kg
  • možna je vgradnja dvojne ali trojne gonilke
  • okvir je prilagodljiv velikemu razponu višine kolesarja:

višina kolesarja

višina sedeža (mm)

višina gonilke (mm)

x-seam (mm)

najnižja nastavitev540750970
srednja nastavitev5406701080
najvišja nastavitev5404701215

Pri razvoju kolesa Silvio je bilo polek zahteve po lahkem kolesu želja izdelati polno vzmeten okvir s togim pogonskim delom in integriranim sedežem. Pogosto se postavlja vprašanje zakaj vzmetenje na cestnem kolesu, saj je lahko nevzmeteno kolo lažje, bolj togo, manj kompleksno in običajno tudi hitrejše. Deset naših razlogov za vzmetenje:

  • živimo v 21. stoletju in ni razloga da ne bi imeli vzmetenja
  • Cruzbike konstrukcija kolesa nima težav s posedanjem vzmetenja pri poganjanju
  • sistem za prilagajanje velikosti kolesarja zahteva osi, zato je osnovna konstrukcija za vzmeten segment že prisotna
  • prednji pogon potrebuje dobro trenje prednjega kolesa, vzmetenje pri tem pomaga ker vzdržuje konstanten pritisk na podlago
  • sedež ima trdo podlago za boljši prenos moči, kar pa kar samo kliče po vzmetenju
  • integrirali smo inovativno in kakovostno tehnologijo partnerja na Tajvanu
  • sloves lahkega cestnega ležečega kolesa s polnim vzmetenjem
  • ciljna publika za to kolo je stara večinoma čez 40 in bi v tem času že morali izgubiti tisti mačo ponos imeti za vsako ceno nevzmeteno kolo
  • boljši oprijem na cestišču, večja obvladljivost kolesa, boljša pasivna varnost
  • zabavno se je spustiti po stopnicah (legalna opomba: dejansko ni priporočljivo)

Odstranitev vzmetenja bi res naredila kolo nekoliko lažje ampak bi se za odtenek povečala kotaleča upornost, oprijem cestišča ne bi bil tako enakomeren in po vsej verjetnosti bi se povečala tudi utrujenost kolesarja.

Lahko bi rekli, da Cruzbike Silvio združuje prednosti obeh svetov – ležečih in klasičnih koles. Za razliko od ostalih ležečih koles je na Silviu aktivno celotno telo – uporabljate enake mišične skupine kot pri cestnem dirkalniku, zato ni tistega – za ležeča kolesa tipičnega obdobja prilagajanja, da bi dobili “ležeče noge”. Na običajnih ležečih kolesih je namreč pravilo, da mora biti cel zgornji del telesa sproščen. Vse mišice v gornjem delu telesa torej počivajo in ne morejo prispevati k poganjanju – vso delo morajo opraviti noge. To je najbolj opazno pri vzponih, ko bi radi iztisnili še tisto zadnjo kapljico energije, da bi premagali nek klanec. Na ležečem kolesu se lahko zanesete zgolj na noge, pri klasiki in Silviu pa si lahko pomagate s celim telesom.

Povedati je treba, da pa je tudi pri Cruzbike-u potrebnih kar nekaj kilometrov, da se privadite na drugačno geometrijo okvirja in način obvladovanja kolesa. Navsezadnje je gonilka pritrjena na krmilo in se premika skupaj s prednjim kolesom. Sprva precej nenavaden občutek ;)

Pri klasičnem kolesu lahko, in dejansko resnično uporabljate roke. In sicer z njimi vlečete krmilo pravokotno glede na krmilno os. Samo v ekstremnih primerih, kot recimo pri šprintu na ciljni ravnini in strmem vzponu, to vlečenje bilance povzroči da se celotno kolo ziblje. Ampak tako na standardnem kolesu, kot pri Cruzbike-u, je okvir vključno s krmilom dovolj tog, da se zanj oprimete in pritisnete s celim telesom. S tem pridobite na:

  • krepitev kosti skozi celotno telo
  • vadba brez direktnih stresnih obremenitev
  • vzdržljivostni trening zgornjega dela telesa
  • krepitev mišic v nogah in zgornjem delu telesa
  • več moči na gonilkah

Tako kot pri hoji, teku ali kolesarjenju s standardnim kolesom, je tudi pri kolesarjenju Silvia, telo v naravnem ritmu. Premikanje gonilne osi vnaša manjše spremembe v gibanje sklepov in tako ščiti proti bolečinam v kolenu in njihovim poškodbam. Cruzbike ustvarja idealno razmerje uporabe rok, trupa in nog. To vam omogoča dati nekaj tiste dodatni moči, kadar jo najbolj potrebujete.

Silvio vam ponuja vse prednosti klasičnega cestnega kolesa, brez zdravstvenih težav in neudobja klasične pozicije. Torej udobje ležečega kolesa združeno s prednostmi specialke. Če vam je zdravnik zaradi zdravstvenih težav (prostata, bolečine v križu, vratu,…) odsvetoval kolo, pa se ne bi želeli odreči cestnemu kolesarjenju, potem je Cruzbike Silvio mogoče odgovor za vas. Uporabljate lahko vse kolesarske komponente, na katere ste navajeni, tudi vaša najljubša 700c kolesa in plašče. Tudi kolesarjenje v skupini z drugimi cestnimi kolesarji ne bo problem, saj imate na Silviu približno enako višino kot vaši kolegi na klasiki, pa še v hrib jim boste brez težav parirali.

informativna cena
1.799,00€
za ponudbo pokličite (040) 428 540
ali uporabite kontaktni formular

___________
* Cena vključuje 20% DDV. Odvisna je tudi od trenutnega tečaja Ameriškega Dolarja.