zakaj izbrati ICE?

zakaj izbrati ICE?


 

ICE Road Response zadnje vzmetenje

Je rezultat neprestanega razvoja skozi obdobje zadnjih deset let. Konstrukcija omogoča pomik zadnjega kolesa za 100mm in pri tem razen na večje udobje, ne vpliva na natančno vodljivost po kateri so tricikli podjetja ICE poznani. Izvedba zadnjega vzmetenja je konstruirana tako, da minimalno vpliva na kompresijo elastomera zaradi poganjanja in s tem zagotavlja optimalni prenos moči v gibanje.

Prilagodljivo

ICE strmi k temu, da bi svojim strankam ponudil tricikel, ki jim je pisan na kožo. Zato je tudi RRS zadnje vzmetenje prilagodljivo. Na voljo so tri trdote elastomera (rumena, rdeča in zelena), dodatno pa je zgolj s premikom enega vijaka možno doseči vmesne trdote.

Vzdržljivo

Tricikli ICE so bili na preizkušnji na vseh delih sveta in skozi vsa leta potrjujejo izredno zanesljivost zaradi premišljene konstrukcije in visoko kvalitetne izvedbe. Tudi vzmetenje pri tem ne odstopa in pravzaprav ne potrebuje nobenega vzdrževanja. Tako boste lahko udobno prekolesarili več tisoč kilometrov, brez da bi pomislili na vzmetenje.

Prilagojena dodatna oprema

ICE je izdelal tudi dodatno opremo, ki je primerna za vzmeteno zadnjo vilico. Tako lahko svoj tricikel opremite z ustreznim prtljažnikom in blatnikom, da boste zmeraj pripravljeni na naslednjo dogodivščino.

Tehnična razlaga

Trikotna konstrukcija zadnje vilice in uporaba termično obdelanega aluminija 7005 omogočata izredno togost in nizko težo ICE RRS zadnjega vzmetenja. Ravno togost zadnje vilice zagotavlja natančno vodljivost tudi v ekstremnih primerih, pa naj bo to do skrajnosti naložen prtljažnik, ostri zavoji pri spustu s prelaza, ali izredno razrita podlaga. Toga vilica je v okvir vpeta preko predimenzioniranega nerjavečega valja v puši, ki ne potrebuje mazanja. Rezultat je os vzmetene vilice z nizkim trenjem, ki praktično odpravi zatikanje in ne potrebuje vzdrževanja.

ICE Road Response Suspension (R.R.S) uporablja elastomer kot nadomestilo za vzmet; izbiri so botrovali celostne blažilne lastnosti, odzivnost in nizke vzdrževalne zahteve. Tri trdote elastomera v kombinaciji s 4 pozicijami na zadnji vilici omogočajo velik razpon prilagodljivosti zadnjega vzmetenja glede na trenutne potrebe uporabnika. Kot vsi ostali izdelki podjetja ICE, je bil tudi ta sistem razvit in optimiziran na CAD sistemu pred prvo izvedbo prototipov namenjenih realnemu testiranju.

 

ICE Road Response prednje vzmetenje

Prednje vzmetenje na triciklih ICE je rezultat več kot treh let neprekinjenega razvoja. Sistem je bil izdelan kot odgovor na zahteve po polno vzmetenem triciklu. Pri razvoju smo polek lastnih internih znanj vključili tudi zunanjo pomoč, da bi zagotovili najboljšo možno rešitev ustrezno našemu ugledu. Vzmetenje je izdelano iz termično obdelanega aluminija 6061 T6, ki zagotavlja vzdržljivost in togost v kombinaciji z nizko težo. Vse to zagotavlja, da ne boste opazili delovanja vzmetenja, ampak zgolj mirno in “gladko” vožnjo, ter kontrolirano krmiljenje tricikla.

ICE prednje vzmetenje z dvojno ročico ima edinstevo geometrijo, ki odpravi vpliv vzmetenja na krmiljenje tricikla in izredno zmanjša posedanje pri zaviranju. Rezultat je polno vzmeten tricikel z gladkim in kontroliranim krmiljenjem, ki ostaja nespremenjeno tudi ko zavijete iz urejene poti (oz. se peljete po kakšni “dobro vzdrževani” lokalni cesti). Tako kot zadnje vzmetenje, je tudi prednje vzmetenje prilagodljivo kolesarjevi teži in željenem stilu vožnje. Tako bo tricikel v celoti optimalno prilagojen vašim željam.

Pri podjetju ICE se s tricikli raje potepamo, kot servisiramo. Zato je tudi naše prednje RRS vzmetenje izdelano tako, da praktično ne potrebuje nobenega vzdrževanja. Tako vam ne bo potrebno zapravljati časa z vzdrževanjem in obiski kolesarskega servisa, ampak boste ta čas lahko prebili za potepanje na treh kolesih.

Konstruiranje prednjega vzmetenja za tricikl predstavlja povsem specifične izzive. Kako se tricikel obnaša ob močnem zaviranju? Kako preprečiti vpliv vzmetenja na krmiljenje? Po preučitvi številnih možnosti smo se odločili za sistem z dvojno ročico. Prednosti takšnega sistema so sledeče:

  • brez povratnega vpliva na krmilo
  • Vpliv udarca na krmilo (bump steer) je situacija, kjer premik prednjega vzmetenja (zaradi nepravilnosti v podlagi) vpliva na smer gibanja tricikla. ICE RRS ta vpliv eliminira, kar pomeni, da vzmeteni prednji kolesi ne vplivata na smer pomikanja tricikla ne glede na nepravilnosti v cestišču. To je doseženo s tem, da je krmilni vzvod neodvisen od sistema vzmetenja in se ne pomika gor/dol skupaj z vzmetenjem. To zagotavlja, da tricikel sam po sebi ne bo spremenil smeri gibanja, če boste s kolesom zadeli ob večjo oviro ali nepravilnost v cestišču.

  • brez posedanja pri zaviranju
  • Prednje vzmetenje z dvojno ročico ima “anti-dive” vgrajen v samo zasnovo sistema. To je namreč lastnost vzmetenja, ki je ni možno naknadno dodati k vzmetenju, ampak mora biti integrirano že v sami zasnovi. Večina vzmetenih sistemov nima integrirane “anti-dive” zasnove, nekateri med njimi lahko celo izzovejo posedanje pri zaviranju. Sistemi z enojno ročico ali paralelno povezavo imajo znane težave z neželjenim posedanjem pri zaviranju: močneje kot zavirate, bolj izrazit je učinek posedanja. Naš sistem z dvema ročicama zagotavlja osnovo stabilnosti med zaviranjem, ki pomaga zagotavljati stabilno in predvidljivo obnašanje tricikla tudi v najbolj ekstremnih razmerah.

  • dinamična odzivnost & minimalno nagibanje
  • Pri ICE-u obožujemo tricikle, ki so ostri in se na cesti obnašajo uravnoteženo – kontrolirano in hkrati dinamično. Eden izmed neželjenih učinkov prednjega vzmetenja je ustvariti mehkužno in neprecizno obnašanje kolesa. Da bi se temu izognili smo testirali več sistemov vzmetenja z različnim hodom. Vzmetenje z večjim hodom se sicer res dobro odnese na MTB terenu, ampak ima brez težkih in dragih rešitev proti nagibanju tricikla, slabe rezultate na cestišču. Zato smo se odločili, da bodo naši tricikli osredotočeni na cesto, utrjene poti in kolovoze, kar nam je omogočilo znižati hod vzmetenja na max 40mm, s čemer smo lahko obdržali natančno krmiljenje in nizko težo tricikla. Brez težav priznamo, da naše prednje vzmetenje ni primerno za MTB spuste, ampak če kolesarite po cestah, stezah ali kolovozih, smo prepričani da naša rešitev ponuja optimalno ravnovesje natančnega krmiljenja in gladke udobne vožnje.

  • vzdržljivost in dolga življenska doba
  • Tricikli ICE so poznani po vzdržljivosti in dolgi življenski dobi, kar jih uvršča na sam vrh seznama primernih koles za svetovna popotovanja. Tudi to smo imeli v mislih pri izdelavi prednjega vzmetenja. Vsi segmenti vzmetenja so izdelani iz 6061 T6 aluminija z natančno obdelavo, ki ji sledi termična dodelava. Vsi gibljivi deli tečejo v zamenljivih ležajnih pušah, ki ne potrebujejo mazanja in so izdelane z namenom, da vzdržijo brez zamenjave skozi celotno obdobje uporabe kolesa. Za dodatno zaščito je vzmetni sistem zaščiten z gumijastim plaščem.

  • sistem zasnovan na elastomeru
  • ICE-ov RRS sistem prednjega vzmetenja je tako kot zadnje vzmetenje, zasnovan na elastomeru. Elastični vložki so bili optimizirani tako za majne sunke, kot za večje udarce in imajo naravni dušilni učinek, ki pomaga kontrolirati gibanje kolesa preko daljšega zaporedja nepravilnosti v cestišču.

  • prilagodljivost
  • PRI ICE-u zmeraj poskušamo tricikel prilagoditi kolesarju. Zato tudi za prednje vzmetenje ponujamo izbiro vzmetnih segmentov, da se prednje vzmetenje lahko prilagodi teži kolesarja in željenim voznim lastnostim.

  • sodoben dizajn in konstrukcija
  • ICE prednje Road Response vzmetenje je bilo izdelano z najnovejšimi CAD programi in analizami po FEA (Finite Element Analysis) tehnologiji. Dodatno je bilo vzmetenje testirano na testnem simulatorju z več kot 100,000 polnimi obremenitvami, da se zagotovi vzdržljivost vzmetenja. Večina kolesarjev ne bo nikoli šla tako daleč… ampak dobro je vedeti.

 

 

Prilagodljivost kolesa

Pri ICE-u verjamemo da se dobra vožnja začne s triciklom, ki se prilagodi kolesarju. Naš sistem prilagajanja (RPS) pokriva kombinacijo lastostni, ki smo jih razvili da bi se kolo čim bolje prilagodilo posameznikovim željam in potrebam.

  • nastaljiva gonilka in nastavljiv naklon sedeža
  • Prednji del tricikla kamor je pritrjena gonilka, se lahko nastavlja glede na dolžino nog. Z nekaj dodatne opreme je to izvedljivo brez uporabe kakršnega koli orodja. To še posebej prav pride, če isti tricikel uporablja več kolesarjev različnih velikosti. Nastavljiv je tudi naklon sedeža, ki ga že v osnovi lahko spreminjate brez uporabe orodja.

  • dodatni nastavki, skrajšane gonilke in več vrst sedežev
  • Za manjše in velike kolesarje imamo posebne nastavke, ki pomaknejo sedež naprej ali nazaj in s tem smo še razširili skupino kolesarjev, ki lahko udobno kolesarijo z našimi trikolesniki. Manjši kolesarji lahko temu dodajo še krajše gonilke. Dodatno je možno montirati tudi naslon za glavo in nosilec stranske torbe, da boste vse najnujnejše imeli zmeraj pri roki. Za tiste z dodatnimi zahtevami imamo tudi HardShell sedeže, ki jih lahko montiramo na vse modele.

  • galvanizirani kosi
  • Prilagodljivi deli kot recimo nosilec gonilke so črno galvanizirani, kar pomaga pri ohranjanju lepega izgleda kljub dolgotrajni uporabi. Nosilec gonilke ima tudi lasersko vgravirane oznake, ki omogočajo hitro nastavljanje na ustrezno dolžino.

  • prilagodljivo vzmetenje
  • Kot že omenjeno je tako zadnje, kot prednje vzmetenje prilagodljivo glede na težo kolesarja in želje po stilu vožnje.

 

Zložljiv okvir

ICE-ov Compact Flat Twist (CFT) sistem zlaganja je skupen vsem modelom linije 2010. Okvir tricikla se preloži z lahkim termično obdelanim aluminijastim sklopom na glavnem okvirju. Zadnji del tricikla se nagne naprej in zadnje kolo je varno spravljeno med prednjima kolesoma. Za zlaganje morate najprej sneti sedež, krmilni ročici se nagneta nazaj in z odprtjem QR zaklopke na okvirju lahko kolo prepognete. Vse skupaj vam ne bo vzelo več kot 30 sekund. Zlaganje je bilo zasnovano tako, da je kompatibilno z dodatno opremo. Tako vam prtljažnika ne bo potrebno odstranjevati.

Ali morate tricikel spraviti v prtljažnik avtomobila za prevoz do oddaljene avanture, ali ga želite vzeti zraven na letalo za potepanje vašega življenja, ICE-ov CFT sistem zlaganja ponuja priročnost in prenosnost ki jo potrebujete.

 

25 let tradicije

Tricikle izdelujemo že več kot 25 let in radi si domišljamo, da smo sedaj že kar dobri v tem. Nova linija triciklov je vsekakor zadnji izraz teh dolgoletnih izkušenj, neprestanih raziskav in razvoja. Mogoče bo to vaš prvi tricikel, ampak dobro je vedeti, da je podprt s kar lepim številom že izdelanih koles in nekaj najboljšimi poznavalci na tem področju. Da se boste lahko brezskrbno spustili po prvi strmini, ki se bo znašla pod vami.


By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close