iz garaže udobno po svetu

iz garaže udobno po svetu

[ubermenu-current-section menu_item_slug="lezeca-kolesa"]

 

Bi se želeli popeljati z ležečim kolesom?

 

Vas mika katero izmed spodaj zbranih koles?

Potem pa kar v akcijo!

Kolesa na spodnjem seznamu so namreč na razpolago za testno vožnjo in jih je možno poskusiti individualno po predhodni najavi. Moj namen pri izbiri voznega parka je bil pokriti celotno paleto sveta lezikoles in na slovenskem trgu ponuditi največ za ugodno ceno. S preizkusom spodaj prikazanih koles, bomo lahko skupaj ocenili kaj je tisto kar iščete.

HPVelotechnik Gekko fx - zložljiv tricikel

Gekko fx tricikel

Gekko fx podjetja HPVelotechnik je najhitreje zložljiv tricikel na trgu ležečkotov, saj vam pred zlaganjem ni potrebno sneti sedeža. Za razliko od konkurence, se zadnji del okvirja zloži pod prednji dve kolesi in vključno s preklopljenim sedežem tvori kompakten paket. Na dnu ima celo dve kolesci, po katerih lahko tako zložen tricikel vlečete za sabo. Več informacij o kolesih HPvelotechnik…

AZUB 5 - lezikolo za vsak dan

Azub 5 ASS

Azub 5 je primer najpogostejše različice ležečega kolesa v kombinaciji 20/26″ s krmilom nad sedežem (ASS). Gre za tipično evropsko obliko ležečega kolesa s kratko medosno razdaljo. Pozicija in vozne lastnosti kolesa Azub 5 (višji cenovni razred), so enake Azubovemu modelu apus (srednji cenovni razred) in podobne kolesu Streetmachine podjetja HP Velotechnik (višji cenovni razred). Azub 5 ima izredno prilagodljiv sedež v treh velikostih (M, L, XL). Prilagoditi je možno naklon, pozicijo in višino sedeža. HP Velotechnik pa ponuja BodyLink sedež, ki se prilagaja po velikosti, je pa bolj omejen glede pozicije in naklona (možno preizkusiti na GrassHopper fx). Več informacij o kolesu Azub5…

AZUB T-tris - cenovno ugoden in resnično prilagodljiv tricikel

- Azub T-tris je na razpolago za takojšnjo prodajo (Preizkusi in Odpelji)

Azub T-tris ležeč tricikel

Azub T-tris je nekoliko večji brat tricikla ECOtrike, ki je cenovno najugodnejši tricikel iz ležečega sveta in je primeren tako za dnevno kolesarjenje kot tudi za daljše potovanje. Okvir kolesa T-tris je zložljiv in naklon sedeža se zelo elegantno prilagodi vsakemu posamezniku. Z elastiko napet sedež pobira manjše vibracije in tako ne boste preveč pogrešali vzmetenja dražjih modelov. Za razliko od večine ležečih koles, lahko ta tricikel po preizkusu kar odpeljete. Brez čakalne dobe! Več informacij o triciklu T-tris…

Hase Specialräder tandem PINO - kolesarjenje v dvoje

- Tandem Hase Pino je na razpolago za takojšnjo prodajo (Preizkusi in Odpelji)

tandem Hase Pino - kolesarjenje v dvoje

Tandem Pino je idealna izbira za pare, ki bi želeli kolesariti skupaj brez nepotrebnega čakanja in priganjanja. Na skupnem kolesu bo zaradi hitrejšega napredovanja in manj napora, dosti več veselja in posledično boste preživeli več časa v dvoje na kolesu. Mogoče se podate celo na skupno kolesarsko potovanje, na katerega prej niti pomislili ne bi. Kolo je enkratno tudi za mlade družine, kjer lahko malček uživa na prednjem sedežu s prekrasnim razgledom na mimo drvečo pokrajino. Samo predstavljajte si to veselje. Več o tandemu…

ICE Sprint 2fs - polno vzmeten tricikel


ICE sprint 2fs

Udobje na treh kolesih. Tricikel Sprint 2fs je eleganten primer svoje vrste v razredu športnih trikolesnikov. Ni ravno dirkalnik, ker to vlogo prevzema Vortex, je pa nekje vmes med Vortex-om in modelom Adventure. Adventure se od Sprint-a razlikuje predvsem po oddaljenosti od tal, in sicer ima višje sedišče, kar omogoča lažje vsedanje in vstajanje. Razlika je bistvena, ampak z višino izgubite na stabilnosti v ovinkih. Odločitev za določen model je odvisna od vaših želja. Kaj si od tricikla želite? Za svetovne popotnike mogoče legenda med tricikli Greenspeed. Več informacij o triciklih ICE…

NOVO: Za testno vožnjo sta na razpolago tudi Adventure HD rs, ki je namenjen težjim kolesarjem (tudi do 140kg) in pa ICE Vortex+, ki je trenutno najlažji serijski model tricikla na svetovnem trgu.

Hase Specialräder Kettwiesel - tricikel z MountainDrive menjalnikom

Hase Kettwiesel - delta tricikel

Kettwiesel je odličen primer delta tricikla z dolgo medosno razdaljo. Obračalni krog teh koles je izredno majhen – praktično lahko obrnete na mestu. Ti tricikli so, iz meni nepoznanega razloga, običajno najbolj pri srcu predstavnicam nežnejšega spola. Z diferencialom na pogonski osi, je zelo primeren tudi za mehkejšo podlago. Če vas srbijo prsti, da bi se podali na kak BMX poligon, potem je to zagotovo prava izbira. Seveda pa niso namenjeni zgolj “divjanju” po poligonih, ampak bodo predvsem všeč tistim, ki bi želeli nekoliko višje sedeti. Za preizkus je na voljo tudi otroška različica tricikla poimenovana Trix. Več informacij o delta triciklih Hase…

Nazca Fuego - nizek dirkalnik

Nazca Fuego - nizek dirkalnik

Fuego je meni osebno najbolj elegantno ležeče kolo na trgu. Slovi predvsem po svoji vodljivosti in možnosti prilagajanja geometrije okvirja. Gre za izredno udoben nizek dirkalnik, ki še vedno omogoča varno udeležbo v prometu. Na tem kolesu sedite nekoliko nižje, kot na HPVelotechnik SpeedMachine in pa malenkost višje, kot na dirkalniku Toxy ZR, ki ima prednji pogon in nekoliko manj položen sedež. Toxy ZR je vsekakor najmanjši dirkalnik med ležečimi kolesi. Fuegotu zelo podoben je Challenge Fujin, ki je nekoliko trši, dodatno pa vključuje možnost krmila pod sedežem. Možno ga je dobiti tudi v lahki nevzmetini različici. Vsem, ki vam je teža najpomembnejši faktor, pa bo Velokraft-ov proizvodni program pognal kri po žilah. Več o nizkem dirkalniku Nazca Fuego…

Challenge Furai - srednje visok dirkalnik

- Challenge Furai je na razpolago za takojšnjo prodajo (Preizkusi in Odpelji)

Challenge Furai OC - open cockpit steering

Za tiste, ki vam je Gaucho previsok, bi pa kljub temu želeli ležati višje od tal kot na Fuegotu, bo ravno pravšnji srednje visok dirkalnik Challenge Furai. Kljub 24″ kolesom, je s povsem položenim sedežem, čistokrvni cestni dirkalnik, ki pa je zaradi nekoliko nižjega sedeža udoben tudi za mestne vožnje, kjer je potrebno več krat čakati na semaforjih,… Challenge ga promovira kot hitro vsakodnevno kolo za vožno v službo (fast commuting bike). Izbirate lahko med tremi vrstami krmila: Aero, OC (open cockpit – okoli kolen) ali USS. Na zalogi je različica z OC krmilom, ki pa se da enostavno predelati tudi v Aero. Več informacij o srednje visokem dirkalniku Furai…

Nazca Gaucho - visok dirkalnik

- Nazca Gaucho je na razpolago za takojšnjo prodajo (Preizkusi in Odpelji)

Nazca Gaucho visoko cestno dirkalno kolo

S 700c kolesi sodi Gaucho med visoke dirkalnike. Na razpolago sta dve različni krmili: Aero in OC (open cockpit) okoli kolen. V bolj potovalni različici s 26″ kolesi pa lahko izberete tudi krmilo spodaj. Gaucho 28 je res elegantno cestno dirkalno kolo; še posebej mu pristoji bela barva. Ponudba standardne opreme bo poznana vsem obstoječim cestnim kolesarjem iz klasičnega kolesarskega sveta. Razlika je zgolj v tem, da boste na tem kolesu premagovali kilometre leže in to s kar precej manj energije, zaradi boljše aerodinamike. Več o visokem dirkalniku Gaucho…

Schmicking Kneebike - klečeče ročno kolo / fitnes v naravi

schmicking kneebike / kneeling handbike

Schmicking je svetovno priznan proizvajalec ročnih koles, izdelanih po UCI pravilih, ki se zahtevajo na vseh mednarodnih tekmovanjih. Klečeče ročno kolo sodi v UCI kategorijo H4 in je obvezno za vse, ki imajo dovolj ravnotežja, da lahko kolesarijo kleče. Klečeče ročno kolo pa je primerno tudi za hodeče, ki bi želeli krepiti gornji del svojega telesa izven fitnes centrov. Predstavljajte si kako super bi bilo krepiti gornji del telesa in hkrati premagovati daljše razdalje na kolesu. Zagotovo dosti bolj prijetno, kot čepeti v zaprtem prostoru fitnes centra. Več o pravilni izbiri ročnega kolesa… NOVO: na voljo za preizkus je tudi Schmicking Treking Handbike!

Brike International Freedom Ryder - tricikel na ročni pogon

Freedom Ryder FRH-1 je tricikel na ročni pogon primeren tako za invalide z nižjo stopnjo invalidnosti, kot za hodeče, ki bi želeli kolesariti z lastnimi rokami. Nizko težišče, dolga medosna razdalja in močno nagnjeni zadnji kolesi, dajejo triciklu FRH-1 stabilnost tudi v najbolj kritičnih razmerah. Freedom Ryder je zelo prilagodljiv in s spremembo naklona sedeža pokriva dva skrajna načina poganjanja: sproščena ležeča pozicija ali poganjanje s celim zgornjim delom trupa v primeru pokončne pozicije. Naklon sedeža je zvezno nastavljiv. Je tudi idealna osnova za izvedbo meritev pri naročilu ročnega kolesa Schmicking ali Vipera, ki so za razliko od FRH-1 izdelana po naročilu in povsem prilagojena posamezniku in tako primerna tudi za višjo stopnjo invalidnosti. Več o ročnem kolesu Freedom Ryder…

 

Če vas zanima kolo, ki ni na seznamu, vas bi prosil, da mi to sporočite. Če ne drugega, lahko dobite dodatne informacije, ali pa z vašim povpraševanjem vzpodbudite nakup novega testnega kolesa.

Lahko se dogovorimo tudi za izposojo s spremstvom. Skupaj se lahko odpeljemo tudi na izlet na okoli 70km dolgo pot do Ptuja, da boste lahko temeljito spoznali kolesarjenje z ležečim kolesom.

Testiranje je brezplačno. Cena izposoje s spremstvom pa znaša 25€/kolo. Za izposojo so na razpolago vsa zgoraj omenjena kolesa razen koles, ki so namenjena takojšnji prodaji (Preizkusi in Odpelji). Za testno vožno se lahko dogovorimo po telefonu (040) 428 540 ali preko elektronske pošte.

________
S tem, ko se vsedete na ležeče kolo se avtomatsko strinjate s sledečim:

  • Da vaša teža ne presega 90 kilogramov (razen v primeru Adventure HD).
  • Da boste dosledno upoštevali moja navodila.
  • Za morebitne telesne poškodbe ne odgovarjam. Testna vožnja je na lastno odgovornost!
  • V primeru, da z neupoštevanjem mojih navodil povzročite škodo na kolesu ali opremi, ste zavezani to škodo poravnati.
  • V primeru poškodovanja tuje lastnine boste sami krili škodo, ki ste jo povzročili.
  • Lahko vas fotografiram na kolesu in vaše fotografije se lahko pojavijo v katalogih, na spletnih straneh in v medijih brez, da vas bi pred tem vprašal za dovoljenje.